HR vs. Biznes
- Jak rozwiązywać konflikty priorytetów projektowych?
Bezpłatne spotkanie online
Zapisz się na webinar
2024
21
mar
18:00
21 marca 2024, godz. 18:00
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sages sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane tj. imię i nazwisko, numer telefonu w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie w formularzu kontaktowym, a jeśli zaznaczono odpowiednią zgodę – także w celu wysyłania informacji handlowych lub/i kontaktu telefonicznego w celach marketingowych. Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz wycofania zgody. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności: https://www.sages.pl/polityka-prywatnosci.
Informujemy, że wydarzenie będzie nagrywane bez widocznego wizerunków uczestników.
Szczegóły wydarzenia
W idealnym świecie cele projektów HR i projektów biznesu powinny być zsynchronizowane na poziomie strategicznym. Rzeczywistość nie jest jednak idealna, dlatego warto poznać kilka narzędzi i metod, które pomogą budować zaangażowanie i współpracę z osobami na stanowiskach zarządczych w organizacji.
Zapraszamy zarówno przedstawicieli HR, jak i biznesu – menedżerów zespołów i szefów działów. Dobrze będzie mieć na spotkaniu perspektywę dwóch stron zaangażowanych w realizację projektów wewnętrznych.
Budowanie zrozumienia
Priorytetyzacja projektów
Rozwiązywanie konfliktów
Co się wydarzy i co zostanie omówione podczas webinaru?
Czego się dowiem,
jeżeli wezmę udział?
Wyjaśnimy, dlaczego inicjatywy i projekty HR spotykają się czasami z brakiem entuzjazmu i/lub oporem klienta wewnętrznego i podpowiem,
co zrobić, by obniżyć prawdopodobieństwo takich sytuacji
Na podstawie heatmapy interesariuszy, którą stworzysz podczas webinaru, doradzę, jakie działania podejmować, by budować udaną współpracę na linii HR-Biznes
Pokażemy, z jakich metod warto korzystać na wstępnym etapie realizacji projektu HR, by tzw. biznesu widział w nich wartość
Poznasz metody analizy i angażowania interesariuszy
Dowiesz się, ile – statystycznie - osób podąży za Twoją inicjatywą projektową i będzie Ci sprzyjać
Dowiesz się, jak wykorzystać Value Proposition Canvas w HR na etapie tworzenia koncepcji projektu
Dowiesz się, na jakich etapach projektu angażować tzw. biznes
To wprawdzie webinar, ale będą też ćwiczenia – miej pod ręką kartkę i coś do pisania. Zamień teorię w praktykę już na webinarze
Poznaj prowadzącą
Agata Brataniec
Trenerka biznesu, facylitatorka, certyfikowana konsultantka DISC D3, moderatorka Design Thinking, menedżerka.
Dzieli się ponad 15-letnim doświadczeniem z zakresu zarządzania zespołami i projektami, które zdobywała w różnych środowiskach, od organizacji pozarządowej, przez małe i średnie przedsiębiorstwa po korporacje.Wspiera organizacje i zespoły w przechodzeniu przez zmianę. Wspiera na drodze odkrywania możliwości i rozwijania potencjału – menedżerów i zespoły. Menedżerom pomaga budować efektywne zespoły i skutecznie nimi zarządzać, a zespołom – korzystać z bogactwa ich różnorodności i budować kulturę efektywnej współpracy.W pracy zespołowej najbardziej ceni różnorodność – charakterów, punktów widzenia, pomysłów. Wierzy, że każdy ma w sobie potencjał i moc możliwości, które wystarczy uwolnić.
Więcej powodów do zapisu
Tylko konkrety
Webinary mają wartość merytoryczną. Ucieszymy się jeżeli skorzystasz potem z którejś z naszych usług, ale przede wszystkim chcemy inspirować i przyczyniać się do rozwoju polskiej kadry IT.
Uczymy, bo lubimy. Nasi eksperci to pasjonaci technologii, dzielący się wiedzą zdobytą w realnych projektach.
Pasja
Podczas webinarów masz możliwość zadawania pytań prowadzącemu i dyskusji z innymi uczestnikami.
Q&A
Chcesz od razu przejść do konkretów?
Jeżeli nie musimy Cię przekonywać do tego tematu, to koniecznie sprawdź program pełnego szkolenia z tej tematyki.
Poznaj opinie na temat współpracy z Sebastianem:
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego, dużo praktyki względem teorii. Teoria wsparciem i bazą do praktyki.
Szkolenie było wyjątkowo angażujące i skłaniało do wielu produktywnych refleksji odnośnie metod wytwarzania oprogramowania.
Materiał na wysokim poziomie (jak dla mnie) przekazny w czytelny sposób, dużo dyskusji. Duży profesjonalizm prowadzącego.
17 lat
doświadczenia
w edukacji polskiej branży IT
zorganizowanych szkoleń dla pracowników firm IT
3900+
przeszkolonych
osób
25000+
współpracujących ekspertów
300+
Od 2007 roku kreujemy polski rynek IT. Rozwiązujemy problemy firm, zapewniając kompleksowe wsparcie w zakresie IT, poparte wieloletnim doświadczeniem i wysokimi kompetencjami zespołu ekspertów Sages. Kształcimy przyszłych specjalistów, oferując edukację na zróżnicowanym poziomie, a także prowadzimy własną działalność badawczą.
+ 48 533 243 124
wydarzenia@sages.pl
OBSERWUJ NAS
KONTAKT W SPRAWIE WYDARZENIA
O NAS
KONTAKT W SPRAWIE USŁUG
biuro@sages.pl
+48 22 203 56 00