ORCID w praktyce
- doświadczenia
i szanse dla polskiej nauki
Bezpłatne spotkanie online
Zapisz się na webinar
2025
04
lis
11:00
4 listopada 2025, godz. 11:00
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sages sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Przetwarzamy Twoje dane zawarte w formularzu w celu realizacji lub zawarcia umowy, rozliczeń, księgowości i sprawozdawczości finansowej, spełnienia innych obowiązków prawnych, w celach wskazanych w treści zgód, do ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach statystycznych. Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz wycofania zgody. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.
Czas trwania: ok. 60 minut
Język: angielski, polski (tłumaczenie symultaniczne na język polski)
Jeśli chce Pan/Pani wziąć udział w wydarzeniu, ale bez zapisania się do naszego newslettera, można wykupić udział w webinarium za kwotę 49zł. W takim wypadku prosimy o wiadomość na nasz adres mailowy wydarzenia@sages.pl.
Sages i ORCID zapraszają przedstawicieli uczelni oraz instytutów naukowych do udziału w webinarium poświęconym temu, jak ORCID wspiera naukowców i instytucje w zarządzaniu dorobkiem naukowym oraz budowaniu wiarygodnego i spójnego profilu badawczego.
Podczas spotkania omówione zostaną praktyczne korzyści wynikające z wykorzystania ORCID, w tym także to, jak połączenie z systemami takimi jak Omega-PSIR zwiększa dokładność danych, ogranicza pracochłonność administracyjną i poprawia widoczność dorobku naukowego.
Jakub Koperwas, prezes Sages, adiunkt w Instytucie Informatyki Politechniki Warszawskiej i współtwórca oprogramowania Omega-PSIR, oraz Paloma Marín-Arraiza, Associate Director of Engagement w ORCID, przedstawią rosnącą rolę ORCID w Polsce i zaprezentują koncepcję powołania polskiego konsorcjum ORCID - inicjatywy, która umożliwi tańszy dostęp do zaawansowanych funkcji ORCID oraz zacieśni współpracę w środowisku akademickim.
Zaprezentujemy również studium przypadku pokazujące, jak wdrożenie ORCID realnie usprawniło zarządzanie danymi naukowymi w jednej z polskich uczelni, przynosząc wymierne korzyści naukowcom i administracji.
Przedstawimy praktyczne przykłady zastosowania ORCID w uczelniach.
Omówimy korzyści z wykorzystania ORCID w raportowaniu i zwiększaniu widoczności dorobku.
Pokażemy jak wygląda integracja ORCID z systemem Omega-PSIR w praktyce.
Przedstawicieli uczelni i instytutów naukowych
Osób odpowiedzialnych za raportowanie i ewaluację dorobku
Decydentów zainteresowanych przystąpieniem do polskiego konsorcjum ORCID
Webinar poprowadzi
Andrzej Tomski
Dr Andrzej Tomski jest doświadczonym wykładowcą i analitykiem danych z wykorzystaniem nowoczesnych metod uczenia maszynowego. Napisał blisko 30 prac naukowych publikowanych w czasopismach międzynarodowych oraz pracował wiele lat w firmach z sektora data science. Obecnie z powodzeniem stosuje metody AI w pracy badawczej, dydaktyce oraz w modelowaniu procesów przyrodniczych i biznesowych. Pasjonuje go wykorzystanie języków skryptowych w takich celach oraz rozwój generatywnej sztucznej inteligencji.
Roman Tabisz
Ekspert Sages odpowiedzialny za obszar pozyskiwania dofinansowania ze źródeł zewnętrznych na projekty naukowe i edukacyjne.
Manager ds. Rozwoju i Satysfakcji Klientów
Michał Nowakowski
Zawodowo rekrutacją zajmuje się od 2012 roku. Zarządzał procesami rekrutacyjnymi w dużych międzynarodowych firmach z sektorów BPO/SSC, farmaceutycznego, finansowego, IT. Obecnie jako Global Recruitment and Talent Manager w międzynarodowej firmie produktowej, odpowiada głównie za rekrutacje na stanowiska IT.
Michał Kardasz
Zawodowo rekrutacją zajmuje się od 2012 roku. Zarządzał procesami rekrutacyjnymi w dużych międzynarodowych firmach z sektorów BPO/SSC, farmaceutycznego, finansowego, IT. Obecnie jako Global Recruitment and Talent Manager w międzynarodowej firmie produktowej, odpowiada głównie za rekrutacje na stanowiska IT.
Łukasz Kobyliński
Zawodowo rekrutacją zajmuje się od 2012 roku. Zarządzał procesami rekrutacyjnymi w dużych międzynarodowych firmach z sektorów BPO/SSC, farmaceutycznego, finansowego, IT. Obecnie jako Global Recruitment and Talent Manager w międzynarodowej firmie produktowej, odpowiada głównie za rekrutacje na stanowiska IT.
Chcesz od razu przejść do konkretów?
Jeżeli nie musimy Cię przekonywać do tego tematu, to koniecznie sprawdź program warsztatu z tej tematyki.
Efektywność osobista w branży IT, czyli jak w mądry sposób zarządzać swoimi zasobami?
30 października 2024
Poznaj opinie na temat współpracy z Sebastianem:
Wysoki poziom wiedzy prowadzącego, dużo praktyki względem teorii. Teoria wsparciem i bazą do praktyki.
Szkolenie było wyjątkowo angażujące i skłaniało do wielu produktywnych refleksji odnośnie metod wytwarzania oprogramowania.
Materiał na wysokim poziomie (jak dla mnie) przekazny w czytelny sposób, dużo dyskusji. Duży profesjonalizm prowadzącego.
18 lat
doświadczenia
w edukacji polskiej branży IT
zorganizowanych szkoleń dla pracowników firm IT
4877+
przeszkolonych
osób
29560+
współpracujących ekspertów
300+
Od 2007 roku kreujemy polski rynek IT. Organizujemy szkolenia oraz warsztaty dla programistów, testerów, integratorów, managerów oraz analityków. Poza działalnością edukacyjną współpracujemy w rożnorodnym zakresie z ponad 50 uczelniami. Wdrażamy m.in stworzony przez Politechnikę Warszawską system Omega-PSIR – oprogramowanie do ewaluacji uczelni i instytucji naukowych. Wdrażamy również Portal Pracowniczy stworzony przez konsorcjum zawiązane przez Uniwersytet Łódzki i Uniwersytet Opolski. Stworzyliśmy “in-house” System Oceny Pracowniczej i UNIplaner — oprogramowanie dla uczelni wyższych. Dodatkowo prowadzimy informatyczne studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej, SGGW i Akademii Leona Koźmińskiego
Dowiedz się więcej o nas:
wydarzenia@sages.pl
OBSERWUJ NAS
KONTAKT
O NAS